2010. július 28.

Debreceni éjszakai kiállitás

Debrecen éjszakai kiállitás július 24.-e. Itthonról 16:00 után indultunk. Nagyon sokan voltak mikor megérkeztünk. 18:30-tól volt a birálatok kezdete, dehát sosem időben kezdődik. Kb.21:00 körül került ránk, a sor Indiával, mert csak őt neveztem most. Nagyon türelmes, nyugodt volt mig vártunk. Olyan mélyen elaludt, hogy még horkolt is. Megint ügyes volt,igy megkapta a KITŰNŐ 1-ET ÉS A HPJ-T!!! Az összevetésnél megint egy csikos boxer lett a HFGY. Fotóztam, csak nem lettek túl jók a képek, az este és a reflektorok miatt, hiába állitgattam a gépet. 14 db. boxer volt összesen nevezve, 7 sárga és 7 csikos. Az esőt megúsztuk, pedig felettünk volt elég sokáig a fekete felhő. De igy is nagyon tuti egy este volt.Találkoztam Tamásékkal is ,ők az Afgán agárral voltak nevezve. Nagyon sokat nőtt AZIZ baba, alig ismertem meg, gondoltam ez a hatalmas afi nem lehet AZIZ,:). Összenyalogatott mikor simiztem és beszéltem hozzá. Este 11 körül értünk haza, annyira nem is volt késő.


1 megjegyzés:

  1. Mi kilenc után indultunk haza és már 10-kor itthon is voltunk.
    Aziz mindenkit ennyire szeret, teljesen emeberközpontú!

    VálaszTörlés