2010. november 1.

Budapesti MKSZ Derby Cac kiállitás

Nagyon korán kellett indulnunk Budapestre a távolság miatt.Kb. 8-kor értünk oda a Népliget Strázsa kutyaiskolához.Majdnem 10 óra volt,hogy elkezdődött a birálat.Indiát és Balut is neveztem.Hamar sorra kerültünk,ugyanis a boxerek voltak a 2. fajták.Baluval mentem először,aki nagyon ügyes volt végig,szépen futotta a kört és a beállás is szép volt.De mégsem ő lett az első,hanem a kitűnő 2-őt a RES.CAC-ot kapta meg.Ettől független nem voltam elkeseredve.
Rögtön utána India és egy másik szuka következett.Szépen futotta a kört India is és a beállás is szép volt.2 kört kellett futni és meg is kapta a Kitűnő 1-et,HPJ-t és 2010 Derby győztes is lett és a Best Juniorba mehettünk.Amit igaz nem vártunk meg.Ennek az eredménynek nagyon-nagyon örültem én is és Laci is.
A biró, Dominikan Shalata (UA) volt ,de beszélt magyarul.
Igy mivel végeztünk, még délelőtt elindultunk haza a kis boxosainkkal.
Nagyon szeretem őket és örültem,hogy jól teljesitettek,meg is lettek dicsérve!
Az idén ez volt az utolsó kiállitásunk,legközelebb már csak jövő évben megyünk!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése